Ne concentrăm atenţia asupra oamenilor şi oportunităţilor de dezvoltare, pentru a construi parteneriate de încredere, îndreptate spre rezultate.

Aphorme s-a născut dintr-o nevoie a pieţii, în care forţa de muncă devine din ce în ce mai specializată şi cel mai eficient şi rentabil mod de a organiza o companie este prin externalizarea unor activităţi specifice. Prin serviciile pe care le oferă Aphorme doreşte să vină în întâmpinarea problemelor firmelor mici şi mijlocii, dar şi să ofere prin servicii specilizate, soluţii şi insight-uri departamentelor de management şi marketing din structurile corporaliste.

Aphorme accentuează componenta umană implicată în procesul economic. Aceasta poate fi o decizie strategică, o decizie de cumpărare a unui produs, o decizie de angajare. Este modul de a vedea oamenii ca scopuri în sine şi nu mijloace. Din acest punct de vedere, considerăm că cel mai important lucru este nu ce ceea ce putem face, ci modul în care alegem să facem.

Aphorme conceptualizează organizaţia dumneavoastră ca fiind un sistem deschis care nu se poate deci izola de mediu şi nu poate funcţiona independent de acesta. Păstrarea şi eficientizarea personalului calificat şi specializat poate constitui un avantaj competitiv. Într-un mediu complex şi dinamic consumatorul joacă, de asemenea, un rol important. Din punctul nostru de vedere organizaţia dumneavoastră are ca punct de plecare şi, în acelaşi timp, ca punct final consumatorul/ clientul.

Obiectivul Aphorme este să devină „firma mea de consultanţă” pentru fiecare dintre partenerii săi. Acest lucru se transpune în construirea unei relaţii de lungă durată bazată pe încredere, sinceritate şi rezultate. O promisiune respectată de fiecare dată.

Aphorme înseamnă în primul rând oportunităţi. Oportunităţile, din punctul nostru de vedere, presupun dezvoltarea continuă, atât a ofertei de servicii, cât şi a afacerilor partenerilor noştri. Aphorme construieşte împreună cu partenerii săi oportunităţi de dezvoltare